Erik mevsimi oyunları
Bahçemizde erik ağaçları var. Hemen hemen her sene daha kış bitmeden çiçek açıyorlar. Sonrasında soğuk olduğu için haliyle çiçekleri dökülüyor. Erik mevsimi tam olarak ne zaman yani eriğin meyve verebilmesi için ne zaman çiçek açması lazım? Erik mevsimi oyunları yüzünden erik yiyemez olduk. Çiçeklenmenin zamanında olması için bir ilaç falan var mı?
Tamer Bursalı
Cevap Gönder:
Bu Soruya Gelen Cevaplar:
Gürkan Korkmazerikler mart sonu gibi açar ama bazen havalar güneşli ve sıcak olunca erkenden açabiliyor. Erik ağaçları tam mevsiminde çiçek açmadığı için havalar soğuyunca çiçekler dökülür ve erik ağaçları meyve vermez...26 Mart 2015 - 07:47:57
tevfikbaharın ilk açan ağaçlar genelde erik ağaçlarıdır. bu nedenle soğuklardan ilk onlar etkileniyor26 Mart 2015 - 07:48:00
Fikret Kolcutam bu aylarca açmaları lazım erken açarlarsa soğuktan etkilenirler30 Mart 2015 - 23:08:14
Son Sorular:
3198 Gün 21 Saat 16 dk. önce soruldu
Ceylan Ahıgül sordu
3768 Gün 11 Saat 27 dk. önce soruldu
ece çakır sordu
3799 Gün 2 Saat 9 dk. önce soruldu
Erhan Yiğit sordu
3808 Gün 23 Saat 51 dk. önce soruldu
cansu sordu
3812 Gün 19 Saat 10 dk. önce soruldu
mustafa 224 sordu
3820 Gün 18 Saat 15 dk. önce soruldu
emre sordu
3823 Gün 20 Saat 1 dk. önce soruldu
berkay sordu
3827 Gün 14 Saat 19 dk. önce soruldu
ali sordu
3829 Gün 22 Saat 0 dk. önce soruldu
canan sordu
3830 Gün 4 Saat 30 dk. önce soruldu
Şükrü Kum sordu
3834 Gün 14 Saat 12 dk. önce soruldu
Meltem Akar sordu
3841 Gün 21 Saat 25 dk. önce soruldu
Ali Kurtulmuş sordu
3846 Gün 18 Saat 6 dk. önce soruldu
hakan sordu
3850 Gün 18 Saat 42 dk. önce soruldu
arda sordu
3852 Gün 16 Saat 3 dk. önce soruldu
Kerem sordu